2013. szeptember 1., vasárnap

6. Költözünk?!

Kedves olvasóink!
Meghoztuk a következő részt, kicsit késett ugyan, de reméljük megérte a várakozást. A következő rész 3 komment és pár pipa után jön.

Ölel titeket,
Eve és Anita



-Ezt meg kell beszélnünk. - Bee szólalt meg előbb, talán látta rajtam, hogy teljesen lefagytam.
  Megfogta a karom, és valósággal húzni kezdett. Mikor végre megálltunk én szólaltam meg először:
 -Most mit csinálunk? - Bee vállat vont.
 -Ugyan van más választásunk? - húzta fel a szemöldökét.
 -Nincs pénzünk. - tört rám a felismerés - Elvitték a bankkártyárt is. Vagy hozzájuk megyünk, vagy egy koszos motelbe. - sóhajtottam.
 -Vagy haza... - motyogta Bee.
 -Akkor inkább hozzájuk. Nem adhatjuk fel. - mosolyogtam, mire Bee is jobb kedvre derült.
 -Mi lenne ha mégis a koszos motelt választanánk? - nevetett.
 -Nem hinném, hogy baj lesz belőle, ha pár napig meghúzzuk magunk. Keresünk valami állást, és minden rendbe jön.
  Bee még mindig mosolygott, én pedig megöleltem őt. Ekkor vettem csak észre, hogy mind az öten minket bámulnak, de amikor észrevették, hogy őket néztem látványosan elkezdtek másfelé bámulni.
 -Azt hiszem, már várnak ránk. - súgtam oda barátnőmnek, mire ő aprót bólintott.
  Mindketten pókerarcot vettünk fel, úgy meneteltünk hozzájuk. Mikor megálltunk Louis szólalt meg elsőnek:
 -Hogy döntöttetek? - kérdezte vigyorogva.
 -Elfogadjuk az ajánlatot. - mondta Bee.
  Harry arcára megint kiült a perverz vigyor, és Niall is mosolygott.
 -Akkor indulhatunk? - szólalt meg Zayn.
  Nem volt valami sok csomagunk, de a fiúk azt sem hagyták, hogy mi tegyük be a csomagtartóba.
 -Ti most vendégek vagytok. - Harry nyomulása kezdett az agyamra menni. Ha azt hiszi, hogy Bee is csak egy újabb trófea lesz, akkor nagyot téved.
  Zayn, Liam és Louis másik kocsival mentek, mi azzal amelyekkel a  helyszínre érkeztünk. Szándékosan intéztem úgy, hogy Niall és Bee szálljanak be először. Amikor a göndör is be akart szállni elkaptam a csuklóját, majd elővettem a leggonoszabb arcomat.
 -Ha azt hiszed, hogy szórakozhatsz Bettyvel, akkor nagyot tévedsz. - azt hiszem alaposan meglephettem őt, no nem mintha megijedt volna.
 -Ő sincs ellene, ahogy te is látod.
 -Ha megbántod őt megkeserítem majd az életed Styles. - bedobtam a gonosz mosolyt is, de ő csak fütyült az egészre, és beült a vezető ülősre.
  Alig ültem be a kocsiba Bee odahúzott magához.
 -Mit mondtál neki? - súgta.
 -Csak felvilágosítottam őt a felállásról.
  Been nem úgy láttam nem sejti mit mondhattam, de nem kérdezősködött tovább. Egész úton csendben voltunk, mindenki az események hatása alatt volt még kicsit. Ami engem illet egyre csak azon törtem a fejem honnan a fenéből szerezzünk a lehető leggyorsabban állást. Észre sem vettem, hogy odaértünk, csak amikor Niall kinyitotta az ajtót nekem.
  Hamar kikászálódtunk az ülésről, Harry nyitotta ki a csomagtartót. Bee cuccait vette ki, majd rám vigyorgott és elindult a ház felé, a barátném pedig követte őt. Niall az én cuccaimat vette ki, amit én sikertelenül próbáltam elvenni tőle.
 -Hallottad mit mondott Harry, vendégek vagytok. - fogalmam sem volt mi dobta fel őt ennyire.
  Csak nekünk örülne ennyire? - tettem fel a  kérdést magamnak, ami meglepően jó érzést váltott ki belőlem. Végül elvetettem az egészet, és igyekeztem elterelni a figyelmem.
  Amikor beléptünk a házba Harry még a lépcsőnél állt Beevel, aki kérdőn nézett rá. A banda többi tagja vigyorogva figyelte a kanapéról az eseményeket.
 -Szóval azt akartam mondani, hogy lenne itt egy pici gond. A házban éppen most újitjuk fel a vendégszobát, ott nem alkudhattok még pár napig.
  Erre ment volna ki csak a játék? Mekkora seggfej ez a Harry... - gondoltam.
 -A mienk a kanapé. - Harryt végre sikerült egy kicsit meglepnem. - Elég nagy, hogy mindketten elférjünk rajta.
 -Vagy akár alkudhatnátok nálunk is. - Harry durcásból rögtön átváltott ártatlan báránykára, amint Beere nézett - Komolyan mondom lányok, azokat a kanapékat nem alvásra találták ki. Szörnyen kényelmetlenek.

-Próbáltad már? - kérdeztem.
 -Egyszer részegen a kanapén aludtam el, másnap nagyon fájt a hátam. - Lou a semmiből termett a hátam mögött.
 -Nem is tudom. - kezdte Bee.
 -Ígérjük, hogy hozzátok sem érünk majd. - Harry jó úton haladt, hogy meggyőzze a barátnőmet. - Választhattok, ki kivel alszik.
 -Illetve választhattok Harry és Niall közül. Nálam, Zaynnél és Liamnél kicsik az ágyak, de náluk franciaágy van. - tette hozzá Louis.
  Lehet ez még ennél is csodásabb? Azt hittem mentem felrobbanok. Sajnos Harry jó úton haladt afelé, hogy megszerettesse magát Bettyvel, akit pedig Bee megszeret, azt teljes szívéből szereti, minden hibájával együtt.
  Betty, aki időközben mellém került, megfogta a kezem. Lehet, hogy ez gyerekesen hangzik, de ha fogta a kezem, akkor mindig jó döntéseket hoztam. Ő volt az én szerencsecsillagom. A kezünkről ránéztem, ő mosolygott.
 -Rendben. - nyögtem ki végre - Akkor Bee válassz. - reméltem, azzal hogy engedek nekik nem hozok rossz döntést.

4 megjegyzés:

  1. Ma kezdtem el olvasni és nagyon megtetszett az alap történet. Az is tetszik benne, hogy Sofie ilyen viszonyban van Harry-vel! Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia örülök, hogy tetszik a történetünk, már csak egyetlen komi kell és jön a következő rész, ami már kész is van csak egy ici-pici javitásra van még szükség.
      Puszi Eve!

      Törlés