2013. augusztus 13., kedd

2.A buli

  Sziasztok, két hét után végre meghoztuk nektek az új részt, reméljük tetszeni fog... Ha így van akkor komizzatok, pipáljatok és iratkozzatok fel. A következő rész 1 új feliratkozó,3 pipa és 2 komi után jön :D. Nem húzom tovább az időt, Jó olvasást.



                           "Harry szemszöge"




"Harry Styles"
  A fiúkkal eldöntöttük, hogy bulizni megyünk. Egy közeli privát klubba vezetett az utunk, ahová két lánnyal a nyomunkban léptünk be. Fogalmam sincs, hogy hogyan is engedhették őket ide be, mivel nem "híresek", gondolom azt hitték, hogy velünk vannak. De sebaj mivel mind a kettő elég jól nézett ki.
  A fiúkkal elfoglaltuk a megszokott helyünket. Louis elment az első körért, majd a másodikért......Már eléggé be voltunk állva, én pont egy csinos lánnyal táncoltam mikor megpillantottam, az egyik lányt akik velünk osontak be. Gyönyörű volt, szőke haj, fekete miniruha. Tetszett és eldöntöttem, hogy meg is szerzem magamnak. Tudni illik, hogy szeretek a lányokkal játszani és eddig elég sok barátnőm is volt, de ha valakit kiszemelek azt mindig meg is szerzem. Van, hogy nem csak egy éjszakára, de van, hogy igen... az attól függ. De valahogy nekem ez a lány nem csak egy egy éjszakás kalandra kellene... hiszen látok benne valamit ami a többiekből hiányzik. Tudtam, ha most itthagyom ezt a csajt akkor többet, nem keres, de nem baj, hiszen ott van nekem a "szőke".
  - Bocsi, de mennem kell.-mondtam Blairnek, azt hiszem így hívják.
  - Hová? -kérdezte. - Talán nem érzed jól magad velem?- szuper megint kifogtam kis "boszorkányt". Sokszor történik ilyen velem, mivel a csinos lányok általában ilyenek. Remélem a Szöszi nem lesz ilyen, egy napra dosztig elég egy is.
  - Hát nem. Viszlát!- válaszoltam neki őszíntén, mire ő köpni-nyelni sem tudott. Így intettem egyet majd otthagytam.
  Mindenhol Őt kerestem. Nem olyan nagy ez a hely, de azért jól elbújt benne... és ekkor pillantottam meg a pultnál. Egyedül ült, gondoltam itt az alkalom és lecsapok rá. Tudom, hogy úgy beszélek a lányokról mintha csak "húsdarabok" lennének, de én ilyen vagyok és senkinek a kedvéért sem fogok megváltozni. Helyet foglaltam pár székkel arrébb, majd őt kezdtem figyelni elég feltűnően. Majd a barátnője is megérkezett, akit Niall kezdett el bámulni, a csaj megfordult egyedül hagyta a kiszemeltemet és Niall felé kezdett közeledni. Nem mondom nagy önbizalma van, ha csak úgy oda mer menni hozzá, de kit érdekel hiszen én is azt várom, hogy a szöszi mikor jön már ide.
Bee Parker
  Észrevette, hogy őt nézem. Ő is nézni kezdett, amit én egy hatalmas mosollyal díjaztam neki. Biztos rájött, hogy ki vagyok, mert már furán nézett, én pedig felálltam és lassan közeledni kezdtem felé. Láttam rajta, hogy kezd elég feltűnően izgulni, hogy vajon mit akarhatok én...én, Harry Styles tőle. De nekem ez csak még nagyobb boldogságot okozott. Megálltam előtte és a szemem az övébe fúrtam.
  - Helló, leülhetek?-kérdeztem, mire ő félve bólintott egyet.- Mi a neved?-faggattam tovább.
  - Betty vagyok, de mindenki csak Bee-nek szólít.-válaszolt mosolyogva.
  - Én Harry vagyok, örülök a találkozásnak. Meghívhatlak valamire?-kérdeztem tőle.
  - Én is örülök.-mosolygott.-Szerintem jobb lenne ha nem innák többet.-motyogta az az orra alatt.
  - De én megszeretnélek hívni egy utolsó körre.-vetettem be azt a mosolyt, akinek senki sem tud ellenállni és ahogy látom ő sem.
  - Oké, de ez az utolsó.-nevetett.
  Rendeltem még két italt, amit hamar meg is kaptunk. Iszogatni kezdte, én pedig egyből lehúztam. Végig őt néztem, egy percre sem vettem le róla a szemem. Tényleg más lány mint az eddigieim, de valamiért azt érzem, hogy titkol valamit vagy nem is tudom... de ki fogom deríteni, abban biztos vagyok. Miután ő is megitta, az az ötletem támadt, hogy felkérem táncolni.
  - Táncolunk?
  - Igen.- nekem több sem kellett felálltam mellőle és a kezéért nyúltam,amit először furcsált,de utána elfogadta, majd a parkettre "rángattam".
  A tömeg közepében voltunk, a karjaim a dereka köré fontam és gyengéden közelebb húztam magamhoz, ő a szemeimbe nézett és a karjait a nyakam köré fonta. A testünk teljesen egymáshoz simult, az ajkaink között, alig volt pár centi. Késztetést éreztem arra, hogy megcsókoljam, de még nem volt itt az idő, ezért csak a szemkontaktust tartottam vele, mire ő mosolyogni kezdett.
  - Gyönyörű szemeid vannak...-aranyosan elnevette magát. Szóval bejövök neki. Ez tetszik. Nem is lesz olyan nehéz megszereznem magamnak-gondoltam magamban. Ha már itt tartunk akkor nekem is mondanom kéne valami szépet, nem?
  - Ezt én is mondhatnám neked Bee.- suttogtam a fülébe, mire ismét felnevetett.
  - Miért pont engem szúrtál ki az összes lány közül?-kérdezte. Ez a kérdés egy kicsit meglepett. Szinte biztos voltam benne, ha nem ivott volna ennyit, most nem lenne ilyen laza velem és nem beszélgetnénk ilyen nyugodtan. Hogy miért pont őt szúrtam ki? Mert tudtam, hogy van benne valami, valami ami a többi lányból hiányzik... amit csak ő tudna nekem megadni.
  - Mert te nem vagy olyan mint az összes többi, van benned valami ami a többiekből hiányzik.-vallottam be neki. Láttam rajta, hogy tetszett neki amit mondtam.- Ki akarom deríteni, hogy mi az.-jelentettem ki.
  - Hát akkor hajrá.-nevetett. Ezzel úgy vettem, hogy belement az én kis perverz játékomba. Hát oké, legyen. Nem így csak könnyebb lesz.
  - Tudod, hogy én ki vagyok?-jött hírtelen egy kérdés, kíváncsi voltam, hogy tényleg felismert vagy csak ilyen belevaló.
  - Persze, hogy tudom Harry. Nem vagyok hülye.- szóval tudja, és mégis ilyen velem. Miért? Nem értem. Hiszen ha járkál a netten tuti tudja, hogy én egy nőcsábász vagyok és ő még így is akar engem? Miért?
  - És akkor miért nem sikítoztál amikor megláttad, hogy téged nézlek?-kérdeztem.
  - Mert nem vagyok olyan csaj, hogyha meglát egy hírességet visítozni kezd. Én minden ember egyformának tartok, nem számit, hogy híres-e vagy átlagos-e. -hát ezen meglepődtem, ilyet még senkitől sem hallottam. Neki nem számit, hogy én híres vagyok? Nem a pénzemre hajt, vagy a hírnevemre? Mi van ebbe a lányba? Kíváncsivá tesz, meg akarom tudni... meg akarom tudni, hogy mitől ilyen. A fejét a vállam hajtotta.
  Én pedig az ála allá tettem az ujjam és felemeltem vele a fejét, hogy a szemébe tudjak nézni. Tudtam, hogy most van itt az ideje, most már meg merem tenni, habár szerintem akkor sem ellenállt volna, de mindegy. lassan közeledni kezdtem felé, de végig tartottam a szemkontaktust.
  Láttam rajta, hogy nem ellenkezik, így hát az ajkaimat az övéire tapasztottam és gyengéden megcsókoltam amit ő azonnal viszonzott is. Nem tartott sokáig a mi kis csókunk, de nagyon élveztem és ahogy látom ő is így volt vele. Amikor az ajkaink elváltak egymástól, mindketten mosolyogni kezdtünk. Szerintem ő attól, hogy én Harry Styles megcsókoltam, én pedig mert ő már az enyém lesz, az biztos.
  - Miért, miért csináltad ezt?-kérdezte kicsit félve.
  - Már mondtam neked, meg akarlak ismerni és te más vagy és ez tetszik benned. Csak azt ne akard nekem mondani, hogy te nem élvezte?-nevettem kínosan. Mi van ha csak tévedtem, abban, hogy ő is élvezi. Hű akkor megkapom az első visszautasításomat, de ez nem ettől a lánytól lesz.
  - Én ezt egy szóval sem mondtam, csak tudod nekem ez elég fura... hiszen én nem vagyok olyan mint amilyen te vagy...-dadogta. Szegényt megsajnáltam, teljesen összezavartam. Magamhoz öleltem és ő is viszonozta.
  - Nem akarod megismerni a többieket is?-kérdeztem.
  - Mármint a 1D többi tagját?
  - Igen, őket.
  - De nagyon szívesen megismerném őket is Styles.
  - Akkor gyere!-fogtam meg a kezét és elkezdtem húzni az eldugott kis helyünkhöz. 
  Meglepetésemre, nem csak én hoztam magammal egy lányt. Ahogy látom Niall is összeszedte Bee barátnőjét. Hát kíváncsi vagyok mi fog ebből még kisülni, az biztos, hogy semmi jó... De ezzel most ne törődjünk. Megálltam az asztal előtt, majd mindenki ránk nézett. Láttam Bee-n, hogy nagyon meglepődik mikor felismeri a barátnőjét, de nem szólt semmit sem.
  - Srácok ő itt Bee.-mutattam be nekik.
  - Szia én Louis vagyok.-mutatkozott be a legjobb haverom.- Ők pedig Liam, Zayn és Niall.
  - Sziasztok!Tudom, hogy kik vagytok, nem szükséges bemutatkoznotok.-mosolygott aranyosan.
  Én leültem Lou mellé, mivel már csak ott volt hely... nem szerettem volna, hogy Bee álljon ezért egy hírtelen ötletből az ölembe húztam. Először kérdőn nézett rám, de után rám mosolygott. Szóval tetszik neki, az egyik kezem a derekán a másikat a combján pihentettem. Nem vette el onnan a kezem ami elég furcsa hiszen eddig senki sem engedte ezt ilyen hamar, na de mindegy... 
  Ott ültünk és dumáltunk. Közben megtudtam pár dolgot Sofietól Bee-ről. Hát igen a részeg csajok szeretnek fecsegni, de ezt Bee csak egy szúrós tekintettel jutalmazta Sofienak, majd ő is visszavágót. Én a nyakát kezdtem puszilgatni, mire ő kérdőn nézett rám. De tudtam, hogy tetszik neki, mivel libabőrös lett.
  - Micsinálsz?-kérdezte.
  - Nem tudok neked ellenállni.-erre felkuncogott.
  Mi is és a lányok is eléggé kiütöttük magunkat, mivel nem tudtuk, hogy hol laknak elvittük őket magunkhoz, és nem kis meglepetés ért minket...........

3 megjegyzés: